Selasa, 26 Julai 2016

Adik angkat

Assalamualaikum...
siapa pernah ada adik angkat?
ha.. kalau yang duk asrama tu mesti ada...
masa upper 6..
kitorang wajib amik sorang adik angkat tingkatan 1
takut kes buli kat asrama..
pastu ktrg kena pantau lak bdk tu..
mcmmn nak biasakan diri duk asrama..
ajar serba sedikit cara2 hidup kat asrama...
lepas tu pandai2 la ko hidup...haha

aku dulu boleh la ramai jgk adik2 angkat ni...
tapi semua lepas gitu je..
tapi masa tingkatan 6 bwh aku ada dua org adik angkat..
sorang lelaki sorang perempuan..
sampai sekarang still x lost contact..
boleh la sesekali muncul..
kadang2 terserenpak kat facebook...hehe

aku x igt mcmmn ntah boleh amik diorang jadi adik angkat...
yang lelaki nmnya arief, yang perempuan nmnya wardah..
yela dulu diorang ni form 2 ms jd adik angkat aku...
mmg la comot je..yang lelaki pakai songkok pun senget2..
y perempuan sentiasa comel..hehe..
sekarang dua2 dah abis belajar...
y arief keje kt bangi sebagai juru ukur bahan,
wardah lak keje kat glenmarie, keje dlm lab...
sekarang segak2 dah depa...
wardah bertambah comel...makin cantik pulak tu...
arief still lagi perangai gila2 dia....
umur diorang sekarang pun dah 25..
ha walaupun adik angkat aku ni sebaya,
tapi diorang x ngam selalu gaduh...kelakar pun ada..

ha tu je la kot...
dah lama x jumpa walaupun dekat...
orang kata dekat tapi jauh...
teknologi yang hubungkan kita...
insyaAllah harap kekal sampai bila2...
wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...