Monday 29 January 2018

Kerja..

Assalmualaikum
Lama kan x update kat blog..
xde idea nak menulis..

Alhamdulillah dpt tawaran kerja
kat klinik kesihatan durian tunggal...

walaupun gaji hari boleh la dr
tak buat apa kan..

job scope lebih pada jawab panggilan telefon..duduk la ko depan telefon
dr start keje sampai habis...huhu



Doktor,nurse semuanya okla..
ngan cleaner sekali aku kawan...

Big bos perempuan...Doktor pakar...
tapi biasala bos kan mesti tegas..

Nak kena biasakan dgn terms2 medical.. sikit2 pun jadi la...

KKDT ni ramai patient...
kalau hari isnin fuh mmg penuh la...
mencabar jgk sebenarnya kerja aku ni...
nak kena telefon patient..
nak kena telefon hospital..
tapi semua pas kat doktor atau nurse la...
ada jgk yang aku call utk bgtau appt...
y tak best appt esok hr ni call bgtau kat patient appt esok cancel..last minute kot call...huhu..sabar je aku yang kena marah..padahal aku tlg inform kan je...

ha mungkin 3 bulan je duk sini..
pastu gud bye...
satu benda lagi sbb ddk depan ni bosan...
sorg2 xleh berganjak lama dr kerusi...
yela ttb karang ada org call..
ha aku jgk y nk kena menjawab...
sabar ye adah...

ok tu je...
salamunalaik...




No comments:

Post a Comment