Selasa, 26 Julai 2016

Adik angkat

Assalamualaikum...
siapa pernah ada adik angkat?
ha.. kalau yang duk asrama tu mesti ada...
masa upper 6..
kitorang wajib amik sorang adik angkat tingkatan 1
takut kes buli kat asrama..
pastu ktrg kena pantau lak bdk tu..
mcmmn nak biasakan diri duk asrama..
ajar serba sedikit cara2 hidup kat asrama...
lepas tu pandai2 la ko hidup...haha

aku dulu boleh la ramai jgk adik2 angkat ni...
tapi semua lepas gitu je..
tapi masa tingkatan 6 bwh aku ada dua org adik angkat..
sorang lelaki sorang perempuan..
sampai sekarang still x lost contact..
boleh la sesekali muncul..
kadang2 terserenpak kat facebook...hehe

Rabu, 13 Julai 2016

Raya...

Alhamdulillah dah lebih seminggu kita raya..
baru sempat tgk blog...

dah 4 tahun raya tanpa abah...
tahun ni walaupun abg2 kakak2 raya sebelah mertua diorang
tapi ttp meriah...
aku amik cuti awal...
hari jumaat bwk mak p pasar pagi...
huish ramai jgk orang shopping barang...
mak pun sama...bila aku jln laju sikit toleh belakang mak takde...
rupanya singgah beli barang...
dua tiga kali jgk la aku tarik mak aku balik...
haha bukan apa, lepas tu nk shopping g pekan pulak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...