Selasa, 21 Oktober 2014

Never trust....



Bismillah…

Boleh atau tidak kita menyalahkan seseorang
atas perkara yang sudah berlaku atas diri kita..
Seseorang yang harus dipersalahkan…
Seseorang yang harus bertanggungjawab…

Sebab apa?

Mungkin sbb diri yang tidak memaafkan..
Lalu salah itu di timpa pada orang lain
Walhal diri sendiri pun ada salahnya..
Tapi untuk menyedapkan hati….
Mungkin….mungkin pada pendapat aku boleh…
Sbb ko nak move on…
Ok ko mmg ada salah, dia pun ada salah…
Kesalahan dia sbb muncul dlm hidup ko..
Dan tinggalkan ko macam tu je..
Itu cerita lain…

Maka itu jadi sbb penyebab yang pertama
kau terjebak dgn situasi sekarang…

tapi bila kau terjumpa dgn org yang salah..
tb2 ko jadi paranoid..
semua kau anggap jahat…
semua ada niat tersembunyi
dsbbkn dua orang ini kau jadi trauma..
trauma berdepan dgn org..
trauma bila ada stalker…
trauma bila no x dikenali masuk..
rimas bila message masuk bertalu2..
dah penipu..x jujur pulak tu..
tertekan..terganggu…
manusia yang x paham bahasa…
bahasa ttg penolakan…
menakutkan….

mmg…sbb dua org manusia ni jgk..
menjadi penyebab..mengubah diri ko…
jgn sesekali percaya pada lelaki..
lagi2 lelaki yang baru muncul dlm hdp ko..
huh..

tapi………………..
tempias paranoid ko dlm x sedar
kena pada mereka yang tidak bersalah…
maaf…








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...