Tuesday 2 December 2014

Sakit hati…



Gara2 terima msj br tadi…
Terus menggelegak sgt hati ni dgn rasa marah…
Rasa ringan je mulut sebut perkataan y kurang elok di dengar…
Ye aku bukan mcm ni…
Tapi aku jgk ada limit…

X puas2 ganggu hidup aku….
Menyesal sungguh jumpa org mcm ni…
Mmg aku terhutang budi…
Aku marah ni bukan sbb apa…
Aku dah tolak secara baik…
Cakap elok2…
Dah aku tolak secara baik….
Terus serang aku…
Ckp aku x kenang budi…
Ibarat melepaskan kera yang tersepit…
Hilang respek pada aku…
Muka cantik hati busuk...
Yang paling aku sakit hati…
“tdk akan cium bau syurga org yang dlm hatinya
ada sombong walau sebesar zarah”

woi aku sombong pd ko ada sebab....
dr gangguan2 yang x pekdah dlm hdp aku…
budi ko hanya tlg aku ms aku dlm kesusahan tu je kot..
ko igt budi tu kena balas dgn terima ko sbg suami ke??
Aku lagi hilang respek pd ko...
Dah tu ko tolong pasal apa!!
Nampak sgt x ikhlas…

No comments:

Post a Comment