Ahad, 25 September 2011

rugi


salam semua...
asal tb2 me wat title rugi kan...
first - rugi x bwk camera
second - x beli bunga sedangkan da kat kedai  bunga...

alkisahnya cmni..mlm semalam (sabtu mlm ahad) abg ajak jln2..dia drive sampai port klang..me pun terty2 gak nak g mn..lastly ktrg pun sampai la kat satu tmpt ni..abg ckp dulu nm tempat ni tanjung gila (sbb ape nm tg gila me pun x tau), tp skang da tukar jd tanjung harapan..ruginya plak x bwk kamera..ade kapal besar kat situ..ala cam kapal kat melaka tu..x leh la nak share ngan kowrang semua..ktrg ni plak x tau ade sambutan 100tahun ape ntah kat situ..ade la artis wat konsert .yang aku nmpk ade isma AF ngan AR Badul kot..ktrg tgk dr jauh je..em best la jgk
esoknya ktrg g umah terbuka (ade ag--syawal sebulan kan)..kat subang bestari..alamaknya cntiknya umah..rugi ag x bwk kamera..waaaa..pastu balik abg singgah kat kedai jual bunga..ala yang kat tepi2 jln cm kt sg buloh...perghhh bukan nak ckp ape la..tmpt tu mmg cntik..dgn bunga yg tgh mekar..rambang mata...me ade la tgkp gmbr ckit2 gn henpon me yg x sharp tu..huhu..nyesal la x bwk kamera...da dlm kereta br teringat---ala np x beli satu pun bunga kat situ....adehhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...