Saturday 28 January 2017

Kenduri - Kluang

21 January 2017

Alhamdulillah, hari sabtu 21 jan 2017 selesai majlis kedua belah pihak...

kejap je masa berlalu...
rindu kat mak...
rindu kat acu...
lama dah x balik selangor...

so ms hr sebelom kenduri, aku stay ngan family kat homestay...
seronok sgt...sembang ngan mak, ngan akk2...
spend time walaupun sekejap...
kali ni semua adik beradik ada....alhamdulillah...
so aku malas nak pikir benda y x best y terjadi...(hal family)
nak pikir benda y best je...
lagipun minda kena set positive sentiasa...
insyaAllah aku kuat....



pasal baju....cantik kot...suka sgt...hehe
make up...cantik dr ms kenduri aku...
tapi agak lain jgk jadinya muka aku...huhu
i x suka....siap akk ckp, aku cantik natural...akk aku y ckp ea...hahaha

nah belanja sikit dua keping gambar...hehe




sedar tak sedar dah hampir sebulan dah jadi isteri orang..
hahaha...
aku tinggalkan kerjaya kat shah alam..
follow en. suami ke melaka..
jadi orang melaka la kite...

kerja....semua duk tanya..
bila hang nak start kerja...
cepat2 cari kerja...
akhir bulan satu ni genap la dua bulan aku x kerja...
alangkah seronoknya kalau x kerja...
tapi my B tu nak kena byr..
my PT pun...waaaa
tgk la mcmmn...
bila mood rajin aku sampai... insyaAllah ada je kerja tu...
so sekarang aku jd surirumah sepenuh masa..ecehh

tak perasan entry ni still dlm draft...
sedar bila cik abe duk ty..
mn entry pasal kenduri kat rumah dia...
hehehe...
sorry ye cik abe...

No comments:

Post a Comment