Isnin, 16 Januari 2017

Hari Bahagia Kami....


                                Before Nikah...

Assalamualaikum...
Lama x update blog kan...sbb bz sgt uruskan majlis... 
Ni pun sempat²kan jgk...hehe

Alhamdulillah tanggal 24/12/2016  dah sah jd isteri kepada En.tunang.. 
Ehem skrg jd En.suami....
Sebelum tu ramai kwn² duk ty debar x...camne perasaan..haha...
aku mcm xde perasaan...sampai la masa En.suami lafaz akad...
ttb satu perasaan masuk...x tau nk gambarkan mcmmn...ttb sebak....
rasa mata masuk habuk....syahdu je perasaan tu....

terima kasih cik kiwi n cik jan dtg teman dr pagi...
hilang nervous bila ada korang tau...
jap, nervous ke? haha
nikah pagi tu aku make-up sendiri...
pandai2 la kan...janji x pucat...
simple its better...
ramai jgk la kwn2, mak2 sedara duk ty mn
aku kenal En.Suami...
haish semua nak tau kan....


dia...ehem special orangnya....
tak kacak, tak hensem kat mata orang lain...
tapi kat mata aku dia paling kacak,hensem bergaya ....
yang penting dia ada ciri2 lelaki idaman aku....
ecehhh...aku x pandai nak jiwang2...
nah letak sikit gambar masa nikah...hehe


Masa batal air sembahyang....
masa ni rasa cam...eh dah jadi isteri dia la....
betul ke....hulur je tgn tu....segan jgn ckp la...hehe 




to En.Suami....
Saya terima siapa awak seadanya....
terima kasih sbb tunggu, terima kasih sbb tak putus asa....
InsyaAllah, kita bina rumahtangga kita dgn sakinah mawaddah warahmah ye...
tegur2 saya jika sy terlalu ikut perasaan...ingatkan sy jika sy terleka...
maafkan sy jika sy salah...
InsyaALLAH sayang awk dunia akhirat...

1 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...