Isnin, 25 April 2016

Hannah Imani demam..

Demam cacar air / chicken pox..

Smlm hari ahad p rumah kakak.
lawat hannah imani demam chiken pox...
kesian dia satu badan penuh...
makin kurus anak buah aku sorang ni...

sampai2 rumah akk satu family, mak ngan acu xde..
keluar tgk rumah baru..
tunggu la dlm kereta dlm stgh jam..
sempat la pam belon panjang tu...
saja beli sticker ngan belon tuk dia...

bila akk sampai hannah mula2 xmau salam
tgk kt tgn aku ada belon, laju je dia salam...
taktik tu...haha


seingat aku masa kecik2 aku x pernah kena demam ni..
demam campak pernah...
tapi alhamdulillah chiken pox x pernah kena...

si adiknya zulfa kali ni mau ikut orang...
kalau x selagi x dlm pelukan maknya,
menangis mcm kena dera...
padahal maknya ada tepi je...
lagi pun dia leka main belon...
dah la suka ikut orang..
banjar ckp 'penurutan'
dia akan buat apa yang orang dah buat...
mcm aku tiup belon...
pastu ikat bagi dia,
dia boleh try konon2 tiup belon tu jugak...
pastu yang kelakarnya dia suka main nyorok2...
bila aku tgk je dia nyorok terus..
kalau boleh masuk bwh karpet,
dah masuk dah budak kecik tu...

pastu bila aku nak balik,
hannah terus sedih...
tak mau pandang aku...
masam je mukanya...
nak salam dia boleh silang tgn...

sampai s.alam dlm setengah jam je..
aku rasa kurang setengah jam...
x sedar diri bwk laju...
haha sedar2 eh da kt s.alam
bila msj mak, mak ckp kejapnya sampai...
tap..tapi...saya pemandu berhemah ye..
hehe..











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...