Monday 1 February 2016

New drama TV3 - Inikah cinta


Sebenarnya ini pertama kali aku layan citer drama tv3
Haha percaya tak…
Aku bukan heran sgt pasal cintan cintun dalam tu…
Yang aku nak tgk sgt ialah tempat dia shooting…
UUM…dan aku minat aweera tu..hehe
Sebab citer ni mengimbau kenangan zaman belaja…
Plus zaman bercinta…hek…
Jgn ikut perangai bercinta time belajaq ni…
Takde pekdah…menyesal nnt mcm aku…
Hahaha…

First episode semalam hari ahad
Tgk dia shooting kt laman budaya,
Kolej YAB, Tasik Guthrie…
Awal2 p bilik kuliah naik basikal dua org kayuh tu…
Caya tak sepanjang belajaq sana tak pernah
Ada peluang kayuh basikal tu…sedih gila..
Sebab tu kt pusat sukan…
Pastu bila p je hot item kan
Selalu je abis….
Tak berpeluang nk dating naik basikal tu…hahaha
Aku p pusat sukan pun jarang, sbb duk kolej luar..
Ko-k pun amik kursus yang duk dlm bilik kuliah je
Time kawad baru p lapangan….
Haish padahal dlm pusat sukan tu ada kolam renang,
Skuasy, basikal double tu, futsal…
Ala alasan je kan
Padahal kat kolej kachi 2 kt tgh2 tu padang futsal,
tiap hari ko lalu bila tapau kat mall…
sbb rs dulu kurus kering…underweight pun..
tak perlu untuk aku workout..haha

aku awal sem 1 dah bercinta…
tahun 2006, teruk na…
memang akui aku alami kejutan budaya…
bermula sebagai stalker…
satu hari balik dr ko-k…
naik bas ikut pintu blkg..dulu bas xyah byr…free je..
masa nak naik ada org nak turun…lelaki pakai uniform bomba..
aku tunggu dia turun x turun2…
lambat je..aku dongak dia tgh senyum2…
last dia turun tp masih senyum…
aku naik pastu toleh dia masih pandang…
dalam hati aku kata confirm dia…
kemudian msj masuk ty dah balik ke…
dan akhirnya dia mengaku tu dia…
haha x boleh blah kan…peristiwa kat tangga bas…

tu la zaman belaja, gaduh putus sambung…
banyak kali….
Ktrg betul2 putus tahun 2011…
Dah takde jodoh…
Alhamdulillah sekarang dia pun dah kahwin….
Ank sorang dah pun…
To awak…semoga bahagia sampai syurga…
Terima kasih sbb ada dlm kenangan saya….
Yang kelakarnya dia kahwin dgn ex uum jgk…
Wuish betul la kata abg bikai
Aku ni sebenarnya watak extra je… =_=’


P/s: aku br igt nak upload gambar ms dia konvo tu…
tapi memikirkan tak baik sbb dia dah berkeluarga
aku remove balik gmbr tu…


No comments:

Post a Comment