Selasa, 2 Februari 2016

Mana milik kita..

apa perasaan korg bila gambar korang ada orang ambik tanpa kebenaran..
tapi benda ni dah lama…
perasan sbb tukar cover picture kt fb…
org yang ambik pun aku kenal…
dulu pernah berkawan dgn dia…
tapi atas sbb2 tertentu ktrg dah tak berhubung…
tiga2 gambar ni ada kt fb dia…
Aku tak kisah dia nak ambik….
Cumanya mcm terkilan jgk la….
Ambik gitu je….tanpa pesan…

Tp xpela…aku halalkan je…
Lagipun xnak menyusahkan dia tuk carik aku kt SANA nnt..
Lagipun masa kat SANA nnt seluruh manusia dihimpunkan…
Pejam mata say Alhamdulillah…
Sama2 lah kita menghayati keindahan ciptaan Allah…

Mana milik kita…
tidak ada milik kita...
semua yang ada...
ALLAH yang punya... 

ingat tu….




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...