Rabu, 13 Januari 2016

I will missing this moment...



Bismillah...

tahun ni 2016 tak ambil kelas di masjid...
ada sebab2nya...
tp sebenarnya macam sayang jgk nak lepas...
yela kan, dah dua tahun belajar kat situ...
tp xpela, insyaAllah ada rezeki yang lain...
kawan sekelas pun baya2 mak, baya kakak2..
tahun ni kelas dah mula minggu lepas...
alkisahnya diorang tak tau y daku dah x daftar...
hanya huda sorg je yang tahu...
masing2 tercarik2...aduhai..
Tanya ngan huda, kenapa ramai carik daku kan..
sedangkan daku ni pendiam, huda yang kecoh...
huda bgtau sbb aura daku kuat...
ececeh...haa....

 
 gambar ni satu kelas syariah...
tapi ada jgk yang tak ada...
jamuan kelas akhir tahun lepas...
dua orang ustaz kami adalah seorang hakim..
hebat no...ustaz zainal skrg sambung PHD...
ustaz malik tahun ni dah x mengajar...
schedule dia padat...>_<
k da....


 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...