Khamis, 25 Jun 2015

The important thing in my life..



 
thanks google image
Forgetful la kau ni… cermin mata pun boleh hilang…
Betul2 hilang ingatan mn aku letakkan benda penting dlm hidup nih…
Tanpanya pandangan kabur, tak jelas…Allah.. hilang nikmat utk melihat keindahan alam ciptaan mu dgn jelas…
Terpaksa p kerja tanpa cermin mata sbb dah lambat…
Lagipun kalau carik dlm keadaan tergesa2 confirm xkan jumpa…

Still lg boleh drive walaupun semua signboard jln mmg kabur...
Bwk slow2 la kan
Nasib siang hari, kalau mlm mmg x boleh gerak dah…
My big hero pulak xde kat sini…
Haissh dia sedang bergembira di kg dan melupakan aku…huhu sedih!..
Xkanlah semua masalah nk mengadukan…
Pandai2 berdikari…selama ni boleh kan sorg2…
insyaAllah, sakit kepala ada ubatnya…
jgn nk harapkan org, kau yang pelupa bijak!..
Padan muka aku…

Harap2 ptg ni x hujan…supaya boleh drive dgn tenang….
Oh cermin mata…already miss you…

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...