Jumaat, 10 April 2015

Its Friday

Ihsan GOOGLE - Nankai Love


Assalamualaikum..

Kenapa tiba2 hari ni macam perasaan sedih dtg...
rasa nak menjerit, rasa nak nangis...
kenapa erk...kenapa???

Bbrp hari da decide, mlm ni x pergi kelas
ptg terus pecut balik kg..
dlm seminggu ni byk betul bermain dgn emosi...
pasal hati perasaan y kena reject berkali2...(tp xpnh serik)...
pasal bdk rumah main letak je barang x kemas...(tmpt solat tu-igt stor ke hape)
pasal budak bilik depan alihkan almari tp tuan rumah x bg..
(tb2 mengaku tuan rumah)
pasal interview..(pikir byk kali x dpt pun xpe)
pasal new systems kat opis..(GST punya pasal)
arhghh semuanya pasal tu pasal ni....
rs macam Ya Allah....
kuatkan lah hati aku...tabahkan lah jiwa...

so mmg amik satu2 utk settle...
hati dan perasaan tu buang la jauh2...
jgn berharap pada yang x sudi...tampar diri sendiri k..
letak barang x pandai kemas tarik nafas kemas diam2...
tmpt solat jgn usik...itu prinsip...situ bukan stor...
alihkan almari pulak bukannya "tuan rumah" tu duduk bilik tu..
lgpun ktrg x jual la meja solek tu..just alihkan bagi ruang dlm bilik..
ciss boleh perang besar pasal ni.....cubala berkompromi...
lantak biar je situ...aku y suh alihkan...nmpk keras kepala tp ada sbb..
interview pulak sanggup ke nak korbankan hari sabtu...wahhh x sanggup..
x dapat pun xpe...lagipun lady bosss...ohhhh
new systems hmmm kena pikir...

Astagfirullah...
salam jumaat..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...