Saturday 27 December 2014

December.... Biarkan berlalu...

Alhamdulillah...masih diberi peluang hdp..maka bertambahlah usia...
apa ada pada usia... 
Usia hanya angka y membezakan pengalaman hdp seseorg...

Tahun ni birthday mcm havoc sikit.. Katil y aku guna owner amik mlm birthday aku..
renew lesen kt jpj sbb pos office system down dr hari rabu..berpusing2 lbh tiga kali 
cari jpj padang jawa...nak parking pun berpusing dua kali...dah amik tiket 
dpt turn y ke 135.. Half day duk kat jpj... Dtg pkul 10 keluar pukul 12.30...

Dan y x disangka boleh tukar battery jam pada tarikh ni jgk... 
Jam kesayangan y dah setahun abis battery..langsung aku pandang sepi...
langsung x terpikir....jam hadiah birthday...

Mungkin sbb ni jgk aku ssh nk move on.......dua tahun dah awak....
senyap tanpa jawapan.....kita pakat lenyapkan tanpa suara...
tanpa keputusan....tanpa ada harapan....
biarkan tanda soal itu disitu.........
pandai2 lah buat kesimpulan....biarkan aku........


ye...restu ibubapa itu mesti ada dlm setiap perhubungan...
tanpanya...................



No comments:

Post a Comment