Isnin, 25 Ogos 2014

Diari oh diari...

Salamunalaik...

Semalam weekend biasa kat kg...
kemas buku2 lama...
barang paling rare yang aku jumpa buku laporan sekolah rendah
dr tahun 1994-1999
dasat sungguh...
buku laporan sekolah agama je tak jumpa..
kalau x mesti ada bukti darjah satu no.1..haha
dan nak jadikan cerita satu kotak penuh barang aku...
tak perasan..so sesi pembakaran bermula...
tetiba mak ckp ni barang kamu xnak simpan ke..
ada diari semua...
pastu terus rushing kt tempat bakar...
barang2 yang penting jgk kot ms belajar UUM
tapi abg ckp ada dua tiga diari yang dia dah campak...
siap perli2...
"aku menangis dlm surau krn dia"
cis dia baca diari aku...kuangjaq...haha
tapi dptla selamatkan satu diari....
belum terbakar...
tapi....
diari tu berkunci....
dan kunci dia dah hilang...
kahkah....
aku pun x tau apa yang aku tulis dlm semua2 diari tu....
sememangnya aku seorang yang rajin beli diari...
tulis dlm diari kadang2....
kalau dikira mesti berpuluh2 diari dah....
isi dalam x tau...
kbai...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...