Isnin, 7 Januari 2013

Berdiri atas kaki sendiri or Berdikari...





Assalamualaikum
Tahun ni dgn azam y membara aku nak duk sendiri.dgn kata lain berdiri atas kaki sendiri...cewahh…lepas beberapa tahun duduk dgn abg..Alhamdulillah dipermudahkan…terima kasih kat awak tlg carikkan…hehe..walaupun mulanya akk tu x terima tp dia call kali kedua ckp dia terima…Alhamdulillah…so start packing barang…beli periuk, kipas, baldi…macam nak masuk asrama pulak..hehe…
Rumah ni ada 3 org dia nak cari lagi 2…aku lagi suka macam ni…x kenal sape2 tp jd kawan lepas tu..
Aku duk bertiga…roommates dua2 org johor..sorang tu nmnya nida…y sorg ni pun masuk serentak dgn aku…nmnya huda..hehe..hidup aku sentiasa dikelilingi petunjuk.. So coincidence… ex-roommate dulu pun huda..my sisters also huda..now I got new friend also huda…Alhamdulillah…dua orang lagi kak hajar n aizan satu bilik…Aizan student master in account…org kelantan..kak hajar pulak org terengganu..
Ok tu je nak cerita…nak bertaaruf dgn diorg pulak…ukhwah fillah y br terbina..
Sekian…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...