Sabtu, 19 Mei 2012

pendiam



salam semua...dah lama sgt sy x update blog kan...hehe..mungkin sebuk dan xde masa..(alasan semata).. sbnrnya mungkin xde idea jg.. skrg ni sy dah pindah tmpt keje baru...mula2 mmg sgt mencabar, tapi bak kata pepatah alah bisa tegal biasa...hehe permulaan mmg cm2...
dan sifat sy tb2 menjadi seorg yang sgt pendiam...bertentangan dgn sifat sy dulu...adakah ini petanda baik atau petanda buruk....tp mmg berdiam lebih elok dr byk berkata2...jd petanda baik kan...dan sy st bersetuju dgn quote ni

SUKARNYA MEMILIH DIAM,

Bila diam... kita mungkin disangka bangkrup IDEA
Bila diam... kita mungkin dikatakan PENAKUT
Bila diam... kita mungkin disangka SOMBONG
Bila diam... kita mungkin dituduh melawan @ MEMBANGKANG
Bila diam... kita mungkin dikata tak tahu ISU @ tak ikut PERKEMBANGAN
Bila diam... kita dikira telah BERSETUJU
Bila diam... kita mungkin dicop BODOH
Bila diam... kita dianggap tak pandai berMASYARAKAT
Bila diam... kita disangka tak mahu TERLIBAT
Bila diam... kita dikatakan beRAHSIA
Walhal....... hakikatnya hanya kita sendiri yang tahu maksudnya...kan..kan.!

copy paste dr fb
AKU BENCI DEDAH AURAT DI LAMAN SOSIAL

sgt agree!!..hakikatnya sy sendiri je yang faham maksud pendiam ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...