Khamis, 19 April 2012

bye..bye..

hari ni merupakan hari terakhir aku bekerja di sini..Alhamdulillah dpt offer kerja baru...sedih?.....xde sgt pon...haha jahat...tapi aku amat berterima kasih kat company ni sbb byk mengajar aku dan aku x rugi apa2 sbb byk pengalaman yang aku kutip selama 2 tahun disini..aku masuk 19/april/2010 n aku resign 19/april/2012...cukup 2 tahun...tp dulu mmg ada niat cukup 2 tahun aku bekerja kat sini aku nak pindah..alhamdulillah doa aku dimakbulkan...dulu pun arwah abah ada tanya...sampai bila nak kerja kat situ?... sebenarnya bukan x ok kerja kat situ, ok cuma pengalaman yang ada kurang...pekerja pun cuma 6 org je cmpur karen..tolak bos tolak karen ada la 4 org je..ko tgk aku, aku tgk ko..lau technican keluar tinggal la aku berdua dgn accounts..tp lau accounts cuti aku kena backup semua sekali...penat sgt..kena berlari2 dari bilik bos-bilik sharon(accounts)-turun bwh stor...naik balik...telefon berbunyi lagi...hmmm bayangkan korang kena handle company sendiri...semua kerja korang kena buat...pengalaman paling manis...ade ke ye...time orang jepun dtg tu kot...sbb aku leh ckp bahasa jepun sikit2 hasil daripada minat yang mendalam dengan cerita jepun, anime dan manga (komik jepun)...hehe..ala berapa kerat je-cm ohayo gozaimas – hajimemaste – watshiwa namaiwa nurul des – tu je pun..tp diorg semua terkejut sampai bos tanya 'nurul you can speak japanese?..'
sbnrnya bukan x best langsung kerja sini...cuma takat tu je la....xde keje mmg seronok...ptg2 dah x de keje boleh lagi facebooking...boleh balik awal lagi...hehe..tp balik awal pon punch card aku jarang merah bila bab masuk office...sbb aku diberi amanah utk pegang kunci office...selalu dpt mkn free...diorang belanja...sbb pekerja sini semua makcik pakcik..so diorang anggap aku mcm anak depa je...dan semangatnya aku g keje hari2 sbb jiran yang baik hati dan suka menyakat...hehe company sebelah...lau org ty rindu ke keja lama...jwpn aku “x sgt,cuma rindu kat pokok yang aku jaga tu je kot....hahaha”

di hari2 terakhir....senyum meleret bkn sedih pun..hehe....



time dinner 2011

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...