Khamis, 19 Mei 2011

setelah sekian lama menyepi..

assalamualaikum pembuka bicara.. ya Allah lm sungguh x update blog ni..sampai terlupa nm blog sendiri..hehe..sbbnya sekarang da sebuk dengan keje..lg pun xde ms nk update..hehe..skang nak rajin2 kan diri mengupdate blog ni..citer rindu terhenti pun terhenti takat tu je....lg pun aku wat blog ni tuk syok sendiri..suke2..

sepanjang aku menyepikan diri byk perkara yg berlaku dlm hidup aku..jumpa ramai org..kehidupan yang semakin mencabar..dikelilingi org yg lebih berpengalamn..membuatkan aku bertambah matang dlm membuat keputusan..berfikir dahulu sebelum berkata2..

sedar x sedar da setahun aku habis belajar..masing2 da bawak diri..aseh keje kat sg bakap..hud kat kl je, aida kat subang, N keje kat sabah, umairah kat kuantan, atiq kat pahang jgk kot..atiq x dgr citer..tp 2 org kawan ku sudah bertunang..hud and atiq..tahniah..hehehe..rindu sgt kat korg...ex-roomate ku imah sudah jd cikgu kat cheras..masing2 tgh bina kerjaya..Alhamdulillah...

lagu ni khas tuk kwn2 ku..sbb bersama korg merupakan saat terindah dlm hidup..hehe

 

                                       

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...