Sabtu, 21 Mei 2011

penat~~

ari khamis bersamaan 19hb 5 adik ku dtg cini..dia br abes program kat pulau pangkor..huhu bestnya dia dpt pengalamn cm2..sepanjang idup aku, aku x pnh pun g jjln..pe tah lg g pulau2 cm2..wlupun dulu belajar kat uum, xpnh pun kuar jjln xde keje..hehehe..langkawi pun x pnh jejak..pantai bm kg aku tu pnh la..tp pantai tu air laut kotor..
nak cite pasal penat ni sbb igt adik blik nek bas je, sbb sbtu abg keje..tb2 jumaat mlm abg tepon suh siap2 kite balik kg mlm ni..hehe..exited la ni nk blik kg..tb2 abg ckp pas subuh sok blik s.alam blik..tettttttttt..aduh..aku pun ikut sbb nak uruskan sesuatu..hehehe.. siap ugut lg tu lau sok pg lmbt bgun tggl, nek bas la kamu...huhu..set la jam kul 5..
bertolak pkul 9 sampai dkt kul 11 cm2..aku trus uruskan keje aku tu smpi kul 1 rsnya..wa pntnya..huhuhu..da ciap keje lupa blom solat g..pas solat trus tido..lenaaaaa..hehe..
so begerak pg pas subuh..terima kasih mak sbb tlg masakkan bihun mak y sedap tu sampai adah tambah 3 kali..hehehe..
smpi s.alam kul 8..mask umah brg2 depan tb..sakit pale dah..huhu..pastu g masuk bilik tido...hehehehe..bgun tido jgn ckp r kul bp..sdgkan bukan aku y bwk kete pun..pnt xde rehat dr sbtu minggu lepas.. sekian~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...