Jumaat, 13 November 2009

hujan oh hujan

seminggu ni setiap hari boleh dikatakan hujan turun dengan selebat-lebatnya kat sintok nih...
pagi cerah..panas suam2 kuku..hehe..baju pun sempat kering separuh jew..
semalam 12 november 2009, nasib aku tak xm..disebabkan hujan air sungai melimpah dan menghalang laluan utama bas menuju ke kampus..
disebabkan tu jgk bdk2 yg xm mlm tak dpt keluar..jadi xm mlm tu ditangguhkan pada waktu bila tak tau..akan dimaklumkan kemudian..
kesian la kat depa yang ada xm mlm tu..nak tangguh kan lagi cmne lau yg dah beli tiket tu...kan naya..
tapi ni semua dugaan..br cikit..ada hikmah disebalik kejadian yang Allah timpakan tu...
nasib pagi tu airnya surut..lau tak xm pagi pun mungkin ditangguhkan...alhamdulillah..aku harap time aku xm nt takde la kejadian mcmni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...