Wednesday 11 November 2009

.:6 petanda dia soulmate anda:.

PETANDA 1
Rahsia sepasang kekasih agar dapat memiliki usia hubungan yang panjang adalah dengan adanya saling bekerjasama. Kamu dan si dia selalu bantu membantu dalam urusan yang remeh temeh atau besar. Paling penting adalah kamu sentiasa dapat melalui segala aspek kehidupan bersama dan semuanya terasa amat menyenangkan.

PETANDA 2
Kriteria seterusnya ialah menerusi kemampuannya bersikap bersahaja di depan kamu. Cuba perhatikan gerak gerinya, cara berpakaian, gaya rambutnya, cara bercakap serta tawanya. Jika setiap perilakunya menampakkan si dia hanya berpura-pura, maaf kemungkinan besar si dia bukan jodoh kamu.

PETANDA 3
Adanya deria batiniah membuat kamu mengetahui isi hatinya. Contohnya, apabila kamu atau si dia saling dapat membaca fikiran dan menduga reaksi serta perasaan antara satu sama lain pada situasi tertentu.

PENTANDA 4
Ketika bersamanya perasaan kamu menjadi tenang dan selesa walau berjam-jam bersamanya setiap waktu dan setiap hari tetapi kamu tidak pernah berasa bosan.

PETANDA 5
Si dia selalu bersama kamu di dalam apa jua situasi dan si dia selalu dapat memahami situasi dalam hati kamu baik dalam suka dan duka. Pasang yang mempunyai jodoh pasti tidak takut mengalami pasang surut, suka duka bersama.

PETANDA 6
Setiap orang pasti memiliki kekurangan dan kamu tidak malu² memperlihatkan nya pada si dia. Misalnya saat kamu bangun tido, saat kamu sakit dan tidak mandi selama dua hari atau mencerita kan sejujurnya kepada kamu tentang kelemahan dan kekurangannya. Kamu dan si dia sememangnya di suratkan bersama.

No comments:

Post a Comment